utorok 16. apríla 2013

Theater Performance: Ryba v trojke

Raz za čas aj do nášho mesta zavítajú skutočné herecké hviezdy. Som rada, že to tak je, pretože som veľkou fanúšičkou divadla. Naposledy sa u nás ukázali herci s veľkým H, ktorí pôsobia v Slovenskom Národnom Divadle - Mária Kráľovičová, Zuzana Kocúriková, Zdena Studenková a Jozef Vajda. Kriminálna komédia, v ktorej sa predstavili mala názov Ryba v trojke a keď som si šla kupovať lístok, ani ma nezaujímalo o čom je. Predstaveniu som prisúdila úspech už len vďaka kvalitnému obsadeniu.
Na začiatok ma upútali kulisy - vintage kúsky v podobe nábytku, kufrov a rôznych iných drobností skvelo dotvárali prostredie 19. storočia, konkrétne roku 1838, kedy sa ako každý rok sestry Heckendorfové, majiteľky akcii významného pivovaru uchýlili do svojho vidieckeho sídla. Nesmel im samozrejme chýbať ich verný sluha Rudolf, ktorý pre ne pracoval už 30 rokov. Ten sa však rozhodol, že má všetkého po krk a chce odísť. Žiada preto od sestier, aby mu vyplatili všetky záväzky za jeho služby. Oni mu však peniaze odmietajú dať, dostal by ich len v prípade, že by pomreli. A tak sa Rudolf pokúsi sestry zabiť, a tie sa zas budú chcieť zbaviť jeho...
Nebolo to síce najlepšie divadlo na akom som bola, pretože konkurencia je skutočne veľká, ale rozhodne som sa bavila a neľutujem, že som si ten lístok kúpila.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára