utorok 30. apríla 2013

Dove Real Beauty Sketches Campaign


Ani neviem ako, no toto video sa mi zrazu objavilo na facebookovej nástenke ako odporúčaný príspevok. Nudila som sa a tak som naň klikla. Musím povedať, že som od neho veľa neočakávala, no opak bol pravdou a toto video ma normálne dojalo! 
Ide o experiment kozmetickej spoločnosti Dove a je o tom, ako vidíme svoju krásu z vlastného pohľadu a ako ju vidia ostatní. Súdny kreslič Gil Zamora mal za úlohu nakresliť rôzne ženy na základe ich vlastného opisu a potom na základe opisu cudzích ľudí. Výsledky boli šokujúce. A to nielen pre zainteresované ženy, ale aj pre ostatných ľudí, ktorí toto video zhliadli na internete.
Jeho úlohou je pomôcť ženám, ktoré sa cítia škaredé a bezcenné (pretože z celosvetového prieskumu Dove vyplýva, že len 4% žien sa cítia krásne!), aby sa stali sebavedomejšími a mali sa rady také aké sú, pretože ostatní ich vôbec tak kriticky nevidia. Veľmi pekná myšlienka!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára