pondelok 15. apríla 2013

MISS Slovensko 2013


Včera sa v bratislavskej Inchebe konal už 18. ročník slávnostného vyhlásenia MISS Slovensko 2013 a bola to šou so všetkým čo k tomu patrí!
Začiatok priameho prenosu otvorilo vystúpenie tanečníkov, do ktorého sa neskôr zapojilo všetkých 12 finalistiek. Potom nasledovala promenáda v plavkách značky Versace, ktorá ma zaujala najmä vďaka originálnym čelenkám, ktoré dievčatám zdobili hlavy.


Následne predviedli kolekciu City Jungle od slovenskej návrhárky Michaely Ľuptákovej a potom prišla moja obľúbená časť, na ktorú som sa skutočne tešila - prehliadka módnej kolekcie originálnej značky Factory WTF?! návrhárskeho dua Milana Švingála & Klementíny Tomrecaj, ktorá bola doplnená o spodnú bielizeň značky Roberto Cavalli.

Bláznivá kolekcia od Factory WTF?!

Ďalej sa finalistky predstavili v kolekcii koktejlových šiat Versace počas vystúpenia tanečnej skupiny The Pastels.


Na záver dievčatá predviedli večerné šaty. Každé pochádzali z dielne iného návrhára.


No a potom už nasledovalo slávnostné vyhlásenie víťaziek:

  • MISS Sympatia (hlasovanie divákov) - Barbora Lučivjanská



  • II. Vicemiss - Luciána Čvirková



  • I. Vicemiss - Nikoleta Duchoňová



  • MISS Slovensko 2013 - Karolína Chomisteková



Môj názor: S víťazkou som spokojná, je naozaj krásna, navyše ako aj v prenose spomínali, nápadne sa podobá na svetovú topmodelku Adrianu Limu, takže na úspešnú kariéru modelky má určite dobre našliapnuté. Čo sa I. Vicemiss týka bola som trochu zarazená, podľa mňa boli vo finálovej dvanástke oveľa krajšie dievčatá, ale čo už. Z II. Vicemiss som bola síce tiež prekvapená, no tentokrát milo. Je to sympatické dievča, ktoré si tento titul určite zaslúžilo. No a s Miss Sympatia som taktiež spokojná, diváci si vybrali dobre.


Ak ste včerajší priamy prenos nesledovali a ľutujete to, nájdete ho v archíve televízie JOJ >>TU<<.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára