streda 10. apríla 2013

LA FEMME April 2013 - Soňa Skoncová, Jana Mutňanská, Mária Zelinová

Magazín LA FEMME som si kúpila po prvý krát. Pri mojom rozhodnutí zavážil fakt, že tento mesiac v redakcii vytvorili naozaj krásnu titulku, na ktorej pózuje aj moja obľúbená bloggerka Soňa Skoncová. Zaujímal ma rozhovor s ňou a ďalšími dvoma modelkami - Janou Mutňanskou a Majou Zelinovou, ktoré sú zároveň moderátorkami Fashion TV. Popravde, veľké nádeje  na dobré články som mu nedávala, ale povedala som si, že jedno vydanie za 1,45 € ma nezabije.
Keď som si však LA FEMME prelistovala, prišla som na to, že to vôbec nie je taký nudný magazín ako som si myslela. Zaujalo ma hneď niekoľko článkov. Okrem spomínaného rozhovoru s modelkami z obálky to boli tiež interview s módnym návrhárom Jasonom Wu, riaditeľkou Fashion TV Gabikou Drobovou, krátke vyspovedanie niektorých slovenských aj českých módnych návrhárov napríklad o tom, na čo sa od nich môžme tešiť na jarných BMD (Bratislavské módne dni), článok o speváčke Ellie Goulding a ešte mnoho ďalších  zaujímavých articlov, čo by som na taký tenký a drobný časopis veru nepovedala.
Hoci asi nebudem patriť medzi jeho stále čitateľky, rozhodne túto kúpu neľutujem. A keď sa budem niekedy nudiť viem, po čom mám v stánku siahnuť.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára