piatok 5. apríla 2013

Theater Performance: Peter Black


Dnes do nášho mesta zavítalo Divadelné centrum z Martina s predstaveným anglicko-slovenskej hry Peter Black. Veľké nádeje som tomu nedávala, keďže lístok stál len 2,20 €. No presvedčila som sa, že aj za minimum peňazí možno zažiť skvelú kultúrnu udalosť.
Ide o príbeh chlapíka menom Peter Black (čiže Čierny Peter), ktorého meno rozhodne nebolo vytvorené náhodne. Počas jedného dňa totiž prišiel úplne o všetko a začína opäť od nuly. No zábava aj napriek tomu určite nechýbala, práve naopak, celý dej bol veľmi vtipný a hneď v niekoľkých scénach som dokonca plakala od smiechu. 
Najskôr som si myslela, že tomu nebudem ani veľmi rozumieť a tým pádom ma to nebude baviť, no opak bol pravdou a nakoniec som bola prekvapená, keď som rozumela takmer každému slovu. Predstavenie bolo totiž naschvál vytvorené tak, aby si aj tí čo zatiaľ nie sú majstrami v angličtine odniesli pointu. Cieľom bolo zároveň motivovať divákov - žiakov k štúdiu anglického jazyka.

Krátke video, v ktorom nájdete ukážky z niektorých scén: 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára