pondelok 4. februára 2013

Slávik 2012


Včera sa v bratislavskej Inchebe konalo odovzdávanie hudobných cien Slávik 2012. To som si nemohla nechať ujsť, tak som sa večer uvelebila pri telke, zapla JOJku a začala sledovať.
Aj keď som to nevidela do konca keďže sa mi chcelo spať, celý galavečer hodnotím viac menej pozitívne. Niečo bolo vtipné, niečo trápne no aj tak obdivujem ľudí, čo niečo také dokážu "zbúchať" až nakoniec vznikne takáto veľkolepá šou.
Čo sa samotných spevákov týka, najradšej zo všetkých, ktorí sa na Slávikovi objavili mám Majka Spirita a Celeste Buckingham. Preto ma veľmi potešilo jednak ich spoločné vystúpenie (ktoré nájdete priložené vo videu), ale aj to, že Celeste okrem Objavu roka zhrabla aj cenu Strieborného slávika!


Akcie tohto typu sú samozrejme aj o tom kto sa ako obliekol, (nielen) dámy sa určite snažili vyzerať čo najlepšie. Niektorým to vyšlo, niektorým naopak nie. Outfity prvých menovaných, teda tých, ktorí sa podľa mňa obliekli dobre vám ukážem.

Monika Bagárová
Romana Škamlová
Soňa Skoncová & Barbora Franeková
Thomas Puskailer s manželkou Abbie
Celeste Buckingham počas vystúpenia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára