utorok 5. februára 2013

Musical: Les Misérables


Nedávno som bola na muzikále Les Misérables, v slovenčine Bedári. Lístok som si kúpila preto, lebo odvšadiaľ sa na mňa hrnuli správy, že je to najlepší muzikál vôbec a podobne. Proste samé pozitívne ohlasy. Všeobecne ma však deje z dávnejších dôb nebavia, no keďže muzikály milujem, povedala som si prečo nie. Tak som 26. januára zamierila do Istropolisu, kde sa odohralo predstavenie nad moje očakávania.



O tom, že je tento muzikál naozaj úspešný svedčí hneď niekoľko faktov. Od svetovej premiéry v roku 1980 v Palais des Sports v Paríži totiž Bedárov videlo nad 55 miliónov divákov z 39 krajín sveta v 21 jazykoch. Okrem toho získali doposiaľ 50 medzinárodných ocenení!


Osobne som si zo začiatku myslela, že sa naplnia moje očakávania o tom, že ma tento muzikál neosloví. Nevedela som zapadnúť do deja, keďže som Bedárov nikdy pred tým v žiadnej podobe nevidela. No postupne som sa do toho dostávala a bolo to naozaj zaujímavé. Zábavné momenty sa striedali s tými smutnými, skvelé kostýmy na ešte lepších hercoch či prepracované scény vytvárali dojem, že ste skutočne súčasťou toho obdobia. Prosto nezabudnuteľný zážitok. Rozhodne tento muzikál odporúčam, je to zážitok, za ktorý sa oplatí "vyhodiť" 33 €.




Aký by to bol muzikál bez skvelých spevákov! Z niektorých piesní mi dokonca naskakovala husia koža. Jednou z nich je táto, Píseň Samotářky:


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára