utorok 19. februára 2013

Book: (Ne)zdravá láska - Tatiana Čuperková

Ako som nedávno už spomínala, k marcovej EMME nájdete úplne zdarma pribalenú knižku. (Článok si môžte prečítať >>TU<<). Veľmi som sa jej potešila a tak som hneď začala s jej čítaním. Na moje sklamanie ma však tento román zo začiatku vôbec nebavil. Dokonca som mala chuť v strede kapitoly len tak knihu zavrieť a už sa k nej nevracať. No čím ďalej som sa (z nudy) po kúskoch dostávala, tým viac som bola zvedavá čo sa stane ďalej. Až ma príbeh štyroch nerozlučných kamarátok, ktoré spolu zdieľali jednu internátnu izbu a navzájom sa zdôverovali s typickými (aj netypickými) problémami a starosťami vysokoškoláčok úplne pohltil.
Keďže túto knihu nenájdete nikde inde ako v aktuálnej EMME, rozhodne odporúčam si ju kúpiť. Určite stojí za tých 2,40 €, koľko časopis stojí.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára