štvrtok 7. februára 2013

Book: Za Facku - Eva Urbaníková

Evita sa rozhodla opäť napísať knihu pre ženský magazín MADAM Eva. Keďže mám jej knihy veľmi rada, rozhodla som sa, že si časopis kúpim. Kniha za 4,99 € a k tomu ešte akoby časopis zdarma. No nekúp to! :)...

  
Neľutujem, že som tak urobila. Jednak kvôli samotnému časopisu (myslela som si, že sú v ňom len články určené ženám vyššieho veku, no nie je to tak, naopak, väčšina ma zaujala) a jednak kvôli úžasnej knihe. Dej ma zaujal natoľko, že som ju zhltla za pár dní a to ja knihy čítam naozaj dlho. 
Je to príbeh ženy, ktorá sa bezhlavo zamiluje do toho nesprávneho. Postupne kvôli nemu stráca svoje pravé ja a neuvedomuje si to len ona, ale aj všetci v jej okolí. Aj keď niekde hlboko v sebe vie, že to nemôže s ním fungovať, nedokáže ho opustiť. Na to ho príliš miluje. Zlom nastane, keď jej v amoku strelí facku a odsťahuje sa od nej jej milovaná dcéra. Vtedy si uvedomí, že to takto ďalej pokračovať nemôže...
Zatiaľ ju zoženiete len ako darček k časopisu. V prípade, že sa s MADAM Evou predá všetko, vyjde aj na knižnom trhu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára