nedeľa 3. marca 2013

Spring Holidays 2013

Uplynulý týždeň sme mali jarné prázdniny a tak som bola s rodinou vo Vysokých Tatrách. To je aj dôvod, prečo som žiaľ nepridávala nové príspevky.
V nedeľu, 24. februára sme po trojhodinovej ceste konečne úspešne dorazili do cieľa. Útulný penzión, ktorý sa nachádza v Starom Smokovci priamo pod Tatranskými štítmi sme však nenavštívili po prvý krát. Villa Severka, ako sa toto ubytovanie nazýva nás totiž dostala moderným zariadením, lokalitou či naozaj prívetivými majiteľmi.
Ako som už vravela, chodíme sem pravidelne každý rok, no musím dodať, že tento krát bol náš pobyt najbohatší na zážitky, ktorých sme prežili skutočne veľa. Spíšem vám teda ich približný zoznam.

Villa Severka, v ktorej sme bývali.

Pondelok
Večerná prechádzka po Starom Smokovci. Bolo síce zima, no pohľad na zasnežené končiare či na vysvietený Poprad pod nami hrial pri srdci.

Utorok
Výlet do Popradu. Jeden deň treba aj vypadnúť a užiť si väčší dosah modernej civilizácie. Tak som bola na nákupoch a neobišla som naprázdno. ;)

Popradský MAX

Streda
Tento krásny slnečný deň sme sa pozemnou lanovkou vyviezli na Hrebienok. Bolo tam naozaj nádherne. Okrem iného tam bola výstava ľadových sôch, či postavený obrovský hrad zo snehu ešte z majstrovstiev ľadových tesárov - TATRY ICE MASTER, ktoré sa tu konali začiatkom februára. Späť dolu sme si spravili pešiu túru.

Pozemná lanovka, ktorou sa viezla aj kráľovná Alžbeta II.
Hrad zo snehu, ktorý bol postavený vrámci TATRY ICE MASTER.


Štvrtok
Dnes som si bola po prvý krát trochu zalyžovať, keďže na Jakubkovej Lúke v Starom Smokovci, ktorá je len pár metrov od Severky bol až dodnes pokazený vlek. Je to síce somárska lúčka, no videla som aj horšie.

Jakubkova Lúka

Piatok
Ako to už býva - to najlepšie na koniec. Dnes sme sa po mojom dlhom prehováraní rodičov vybrali do pomerne nového lyžiarskeho strediska v Tatranskej Lomnici a bola som z neho priam ohúrená! Úžasné ziazdovky rôznej obtiažnosti, ktoré sú všetky navzájom prepojené  a dokopy majú až 10 kilometrov ma dostali natoľko, že sa tam pri najbližšej príležitosti rozhodne musím vrátiť!


Lyžiarske stredisko v Tatranskej Lomnici

Po ceste domov sme stretli psí záprah a ako milovníčka zvierat som sa pri ňom musela zastaviť!


Nakoniec sme sa stavili ešte v trenčianskom Laugariciu, kde sme si dali dačo pod zub, lebo doma by sme niečo po týždňovej dovolenke hľadali len márne.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára