piatok 29. marca 2013

Easter 2013

Tiež máte tak radi Veľkú noc ako ja? Keď sa nad tým zamyslím, asi je to môj obľúbený sviatok. Končí sa dlhá zima, všetko ožíva, začína zelenieť, slnko k nám už zavíta častejšie...Hoci sa tento rok kvôli počasiu skôr zdá že idú Vianoce, jarnú náladu mi vytvárajú aspoň také "veľkonočné drobnosti". Napríklad milé dekorácie, ktoré pozerajú z výkladov všetkých kvetinárstiev či dekoračných obchodíkov, (tak som nelenila a jar vdýchla mojej izbe aspoň takýmto spôsobom.) Ďalej sú to kvety - narcisy, hyacinty a tiež tulipány, ktoré priam milujem, či rastlinky žeruchy, ktoré každoročne sadíme práve na tieto sviatky. K Veľkej noci pre mňa taktiež neodmysliteľne patrí žĺtkový rez, ktorý je zároveň jeden z mojich obľúbených koláčov, takže sa ho vždy neviem dočkať... Aspoň vďaka týmto jarným "little things" cítim, že je tu Veľká noc, pretože čo žijem, som sneh na tieto sviatky ešte nevidela...
Na záver vám teda ešte zaželám, aby ste Veľkú noc aj napriek počasiu prežili v dobrej nálade, pokoji, radosti...PS: a v pondelok dievčatá, veľa vody a šibačov samozrejme :o)

Takéto narcisy v krásnom kvetináči, ktorý pripomína škrupinku z vajíčka  sme kúpili v Kauflande.
Tulipány - moje obľúbené kvety.
Žerucha aj s jednoduchým postupom ako ju zasadiť.
Na záver ešte zopár zábavných fotiek, ktoré opisujú aktuálnu situáciu vonku:


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára