štvrtok 7. marca 2013

EVA Magazine April 2013 - Beyoncé

Titulke novej EVY som sa na jednej strane potešila, no na tej druhej ma sklamala. (Opäť) prebrali totiž obálku po zahraničnom magazíne, konkrétne po britskom Harper's Bazaar zo septembra 2011. Popová diva Beyoncé je na tejto fotke síce skutočne nádherná a navyše aj aktuálna, kedže už v apríli vystúpi v Bratislave, no trochu ma mrzí, že taká slovenská osobnosť je na obálke tohoto magazínu skôr výnimkou. V redakcii by mohli zapojiť kúsok svojej fantázie a vytvoriť krásnu obálku, ktorá sa im niekedy aj podarí, no poslednou dobou to tak nie je.
Z obsahu ma zaujal článok o bývalých slovenských modeloch a modelkách, ktorí spomínajú na svoju minulosť a zároveň hovoria ako sa odvtedy ich život zmenil, mohutný článok o Bey alebo o holandskej modelke, ktorá sa stala tvárou vône See By Chloé. Z módnych stránok sa mi páči krátky editoriál, ktorý prezentuje finalistky Miss Slovensko 2013 v krásnych šatách od slovenských návrhárov.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára