sobota 9. marca 2013

EMMA Magazine April 2013 - Ewa Farna

Toto aprílové číslo považujem rozhodne  za najlepšie za poslednú dobu! Hoci sa mi najprv titulka veľmi nepáčila pre Ewin outfit, ocenila som úžasnú kombináciu farieb, ktorá pôsobí skutočne jarne a pozitívne. Nesprávne oblečenie som však rýchlo oželela, keď som EMMU zbadala naživo - to totiž celá titulka pôsobí dokonale a farby sú ešte žiarivejšie ako na fotke!
Aj čo sa článkov týka, tento mesiac si v redakcii dali záležať. Rozhovor s Ewou či článok o štyroch celebritných "fashion mamách" doplnený o krásne fotky, ale aj módny rozhovor s Veronikou Husárovou alebo článok o DIY Fashion ma naozaj zaujali. No to aj tak nie je zďaleka všetko...Musím povedať, že tento mesiac tím EMMY odviedol naozaj dobrú prácu.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára