sobota 26. januára 2013

Winter Camp: Kubínska Hola

Tento týždeň som sa zo školy zúčastnila lyžiarskeho výcviku. Musím povedať, že sa mi tam veľmi nechcelo ísť, no nakoniec to nebolo až také zlé. Priblížim vám teda, čo som zažila, čo sa mi páčilo a čo naopak nie.
Boli sme na Kubínskej holi, čo je asi 10 kilometrov od Dolného Kubína. Ubytovaní sme boli priamo na svahu v celkom sympatickej chate. Predstavovala som si ju v dosť zlom stave, no bola som milo prekvapená. Jediné čo mi vadilo bola strava, ktorá bola naozaj hrozná. 
Lyžovali sme sa vždy dva krát za deň na priam úžasných svahoch, ktoré majú dokopy 14 kilometrov! Je síce pravda, že poobede som mala lyžovania akurát tak dosť, no na druhý deň som sa na zjazdovky zas tešila. 
Bohužiaľ sme však mávali veľmi často zlé počasie. Najčastejšie sme prekonávali neuveriteľnú hmlu, raz nám lialo, ostatné dni poriadne snežilo a fúkalo. Nádherne sme mali len jeden jediný deň, ale som rada, že sme mali aspoň ten, lebo väčšiu nádheru som naživo snáď ani nevidela.
Ako to už na lyžiarskych býva, po večeroch sa konávali "zábavné" (pre mňa trápne) programy. To boli doslova moje nočné mory. Preto som rada že ma doňho obsadili len raz. 
Celkovo tento lyžiarsky hodnotím viac menej pozitívne, ako vravím, jediné čo mi vadilo bola strava a večerné programy. Najviac som si naopak užila či už lyžovanie, aj keď mi bolo trochu ľúto že sme nemohli tie krásne kopce brázdiť sami bez dozoru a prestávok, alebo chvíle strávené na izbe, kde som bývala s mojimi dvoma kamarátkami.

Pridám ešte zopár fotiek:

Chata Kubínska hoľa v ktorej sme boli ubytovaní.
Mapa svahov na Kubínskej holi, ktoré naozaj stoja za to.
Nádherné zobudenie! Výhľad z nášho okna na chate.
Lyžovanie nad oblakmi bolo nezabudnuteľné!
Ako v rozprávke. Brázdiť takéto svahy mi bolo naozaj potešením.

Zaujímavosť:

O tom, že Kubínska hoľa je jedno z najvyhľadávanejších lyžiarskych stredísk na Slovensku svedčí aj fakt, že sa tu natáčala aj populárna a chytľavá reklama na Telekom.



1 komentár: