streda 16. januára 2013

Street FASHION

Milujem "módu z ulice". Je jedinečná, štýlová, originálna a niekedy aj extravagantná. Platí tu pravidlo: Obliekaj si čo chceš, čo sa ti páči a v čom sa cítiš príjemne. Bohužiaľ, vyskytuje sa prevažne vo veľkých mestách a preto sa ňou väčšinou môžem kochať len na internete. Našťastie, je mnoho blogerov, ktorí svoje outfity zdieľajú na blogoch a tak ukazujú celému svetu, že hoci nie je ani jeden rovnaký, všetky majú niečo do seba.
Každý týždeň pridám zopár outfitov, ktoré ma niečím zaujali. Tu je prvá várka:

Okrem úžasných vlasov ma zaujala aj neprehliadnuteľná žltá čiapka s brmbolcom. Taktiež sa mi páči denimová košeľa, ktorá je veľmi in.
Jednoduché, no o to krajšie. Oversize sveter a legíny sú veľmi dobrá kombinácia. K tomu zaujímavé topánky a skvelý outfit jena svete.
Keď bola reč o extravagancii mala som na mysli presne toto. Ohnivé vlasy, legíny so zvláštnym vzorom, oversize army bunda,  zaujímavé okuliare, či výstredné topánky len podčiarkujú osobitosť tohto outfitu.
Tak tento outfit ma fakt dostal! Veľké kontrasty ako červený rúž či tmavozelené topánky dodávajú outfitu istú dávku extravancie. Nehovoriac o slúchadlách a futuristických okuliaroch.
Jedným slovom, nádhera. Zbožňujem kraťasy so zvýšeným pásom. K tomu len košeľa a topánky od Jeffreyho a úspech je zaručený.

1 komentár:

  1. Ahoj, tak ako iné tvoje blogy sa mi páči aj tento ... milujem tento štýl, ale nepatrí medzi ľudí, ktorí sa tak obliekajú.
    Úžasne pravidlo: Obliekaj si to čo chceš a čo sa ti páči, v čom sa cítiš skvele.
    BIG LIKE !!! :)

    OdpovedaťOdstrániť