utorok 15. januára 2013

Personality: Hayden Williams


Hayden Williams
Výtvory tohto mladého Brita som po prvý krát našla úplnou náhodou, no som za to veľmi rada, lebo skutočne ma jeho práca fascinuje. Priblížim vám teda, čomu sa venuje.
Hayden je 21-ročný študent a začínajúci módny návrhár, ktorý má však určite pred sebou bohatú budúcnosť. Vytvára totiž nádherné nadčasové ilustrácie, ktoré sú pre módneho návrhára určite veľkým plusom. Veď už teraz sú populárne po celom svete. Vášeň pre ilustráciu v sebe pestuje už od útleho veku. Ako dieťa totiž veľmi rád sledoval Disneyho filmy a neustále kreslil animované ženské postavy dovtedy, kým nevyzerali perfektne. Táto záľuba mu zostala dodnes, ako totiž sám vyhlásil: "Od doby, keď som mal 3 roky a po prvý krát som uchopil ceruzku, som ju nebol schopný odložiť."
Zopár už spomínaných nádherných ilustrácii:


Hayden stvárňuje na papieri aj celebrity:

Beyoncé
Rihanna
Mary-Kate & Ashley Olsen
Lana Del Rey

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára