nedeľa 13. januára 2013

OC Central

Včera som bola na nákupoch a nemohla som vynechať relatívne nové obchodné centrum - Central. Napriek tomu, že je otvorené už od 18. októbra minulého roka, po prvý krát som sa tam dostala práve včera. V podstate ma ničím neprekvapil, už je predsa samozrejmosťou, že okrem skvelej ponuky obchodov musí každé nákupné centrum obsahovať aj rôzne reštaurácie, kaviarne a taktiež niečo zo zábavy, čo v tomto prípade predstavuje wellness, fitness, park na streche či rôzne podujatia.
Čo sa tých obchodov týka, nájdete ich tu hneď 150 a milovníci módy si určite prídu na svoje. Nachádza sa tu najväčšiu Zara na Slovensku, Bershka, Stradivarius a Pull&Bear z portfólia svetového módneho reťazca Inditex, aj obľúbené obchody ako New Yorker, C&A, Takko, Mango či Gant, ktorý tu otvoril najväčšiu predajňu v Slovenskej a Českej republike a mnoho ďalších.
Celkovo Central hodnotím pozitívne, ponuka obchodov mi vyhovuje, navyše je ľahko dostupný z každého konca mesta. Slogan "nákupné srdce Bratislavy" je preto namieste.




park na streche Centralu


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára