nedeľa 27. januára 2013

My Favourite Perfumes

Zbožňujem parfumy! Okrem úžasnej vône ma vždy zaujme aj originálny flakón. Vždy keď vkročím do parfumérie omámi ma vôňa tých úžasných zmesí a ja neviem, kde mám bežať skôr. Ak by už na mňa predavačky čudne nepozerali, dokázala by som tam stráviť aj pol dňa! Ukážem vám, ktoré mám najradšej. A aj keď ich všetky (zatiaľ) nevlastním, raz chcem určite nimi obohatiť moju skromnú zbierku.

Beyoncé - Heat Rush
Beyoncé prišla na trh s touto horúcou kvetinovo-ovocnou vôňou v roku 2010. Uzrela svetlo sveta presne rok po tom čo jej predchodkyňa Beyoncé Heat. Zamilujú si ju úspešné a energické ženy všetkých kategórii.
Hlava - čerešňa, mučenka, pomaranč
Srdce - orchidea, mango, ibištek
Základ - pižmo, drevo, jantár
Calvin Klein - Forbidden Euphoria
Táto kvetinovo-ovocná vôňa s nádychom orientálnosti je súčasťou kolekcie parfumov Euphoria od Calvina Kleina. Dokonalý súlad je výrazný predovšetkým v chladnejších obdobiach. Pôsobí exoticky, tajomne až zakázane.
Hlava - mandarínka, malina, broskyňa
Srdce - pivonka, orchidea, jazmín
Základ - kašmírové drevo, pačuli, pižmo
Guess - Seductive I'm Yours
Po originálnej vôni Seductive z roku 2010 prichádza nové pokušenie v podobe tohto parfumu. Vôňa je určená sebavedomým a žiaducim ženám. Esencia je hravá, sexi a lákavá. Flakón spolu s obalom zvýrazňujú svojou ružovou farbou jej zvodný charakter.
Hlava - marakuja, pivonka
Srdce - orchidea, kvet Tiáre, ľalia, magnólia
Základ - pižmo, pačuli, vanilka, drevo, vetiver
Marc Jacobs - Dot
Jacobs miluje bodkované vzory. Bodky preňho predstavujú ikonický symbol  pôvabu a elegancie. Je to motív plný energie a života ku ktorému sa znovu vracia a ktorý prvý krát použil už vo svojej prvej kolekcii.
Hlava - červené plody, dračie ovocie, zimolez
Srdce - jazmín, kokosová voda, kvet pomarančovníku
Základ - vanilka, drevo, pižmo
Lady Gaga - Fame
Nebola by to Gaga, keby táto vôňa nebola niečim neobyčajná. Je to prvá čierna parfumovaná voda v priehľadnom flakóne, ktorá sa po streknutí stáva transparentná. Inšpiráciou pre ňu bola premena tieňa na svetlo.
Hlava - kvet Belladonna, kadidlo
Srdce - med, šafran, marhuľový nektár
Základ - tigria orchidea, jazmín Sambac
Chloé - Love Chloé Eau Florale
Táto romantická vôňa je súčasťou Love kolekcie. Jej témou je spojenie bohatých kvetinových tónov, brilantne osviežených vzdušnými tónmi. Je stvorená pre tých, ktorí milujú veľmi ženské vône plné charakteru.
Hlava - hrachor voňavý
Srdce - zelený čaj
Základ - púdrové akordy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára