streda 9. januára 2013

EMMA Magazine February 2013 - Andrea Verešová

Dnes som si kúpila februárovú EMMU. Keď som v pondelok prvý krát videla novú titulku bola som mierne zhrozená osobou, ktorá na nej je, no s odstupom času musím povedať, že sa im obálka naozaj vydarila. Hoci Andreu Verešovú nemám vôbec v láske na tejto titulke je pekná. Tým nechcem povedať, že nie je pekná aj v skutočnosti, ale vadí mi na nej prílišná afektovanosť a umelosť...
Aj keď februárové čísla bývajú o niečo tenšie, určite sa je na čo tešiť aj tento mesiac. Mňa najviac zaujal článok o štyroch známych Slovenkách, ktoré sú hrdé majiteľky psíkov. Okrem nádherných fotiek vznikli aj krátke rozhovory s každou z nich o ich chlpáčoch. Zahanbiť sa nedali ani módne stránky kde sa mi veľmi páči kontroverzný editoriál, v ktorom nájdete výtvory slovenských návrhárov.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára