pondelok 12. augusta 2013

Song Of The Week: Pitbull - Outta Nowhere ft. Danny Mercer

Na tento song som po prvý krát narazila vďaka upútavke, ktorú som počula v rádiu. Bola v nej konkrétne časť refrénu, ktorý sa mi natoľko zapáčil, že som čakala kým povedia meno vlastníka toho úžasného hlasu a hneď som bola pripravená ísť si ho spolu s celou pesničkou vyhľadať na internet. Keď meno, alebo skôr mená povedali, trochu som sa zarazila - tento song totiž patril rapperovi Pitbullovi, ktorého ja teda naozaj nemusím. No refrén, ktorý ako som zistila má na svedomí (pre mňa úplne) neznámy mladík Danny Mercer ma dostal na toľko, že som si aj tak pesničku vyhľadala.
Song Outta Nowhere sa nachádza na 7. štúdiovom albume populárneho amerického rappera, ktorému dal názov Global Warming a spomínaná pesnička je v poradí jeho 5. singlom. Otextoval ju sám Pitbull, no pomáhal mu pri tom aj Danny, talentovaný spevák, textár a producent, ktorý sa ujal aj produkcie tohto songu. Pochádza z Kolumbie, no keď mal 6 mesiacov, s rodinou sa presťahoval na Floridu. Dnes sídli v New Yorku a za sebou má spoluprácu napríklad s Nicole Scherzinger, Afrojackom či will.i.am-om. 
Videoklip k tomuto songu zatiaľ nevyšiel, no vraj by sa už čoskoro mal objaviť na Pitbullovom oficiálnom VEVO kanáli.
Aj keď si myslím, že rap pesničku trochu skazil, nič to nemení na tom, že vďaka refrénu, a hlavne skvelému Dannymu jej na mojom blogu právom patrí "titul" Song Of The Week.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára