utorok 13. augusta 2013

EMMA Magazine September 2013 - Simona Krainová


Minulý týždeň sa dostala do predaja septembrová EMMA a ja som si uvedomila, ako ten čas neúprosne uteká. Keď som si ju prvý krát prelistovala aj napriek horúcemu letnému počasiu totiž na mňa dýchala jeseň. A to najmä z módnych a kozmetických stránok, ktoré patria trendom na jeseň a zimu 2013.
Čo sa obálky týka, čakala som niečo lepšie, obzvlášť keď na nej pózuje Simona Krainová, no ako sa hovorí, v jednoduchosti je krása a tak síce touto titulkou nič nepokazili, no na druhú stranu ani neprekvapili.
Čím ma však prekvapili, boli darčeky. Po dlhej dobe ich totiž bolo trošku viac. Okrem knižky (o ktorej napíšem samostatný článok neskôr) bola totiž k tomuto číslu pribalená mini pasta Signal White Now Gold, vzorky tmavšieho aj svetlejšieho BB krému od Nivey a konečne ma potešila aj voňavá stránka s vôňou Fun Sensation od Adidas, ktorá príjemnou vôňou rozvoňala celý časopis, čo vždy milujem.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára