utorok 20. augusta 2013

ELLE (CZ) September 2013 - Hana Jiříčková


Hoci časopis ELLE nepatrí medzi moje pravidelné mesačné výdavky, tento mesiac nemôže chýbať na mojom nočnom stolíku. Prečo? Vždy keď si ELLE kúpim, je to kvôli krásnej obálke a toto septembrové vydanie nie je výnimkou. Vďaka krásnej Haně Jiříčkovej som tak utratila 4,19 €, čo nie je najmenej, ale oplatilo sa. Posledné prázdninové dni mi budú spríjemňovať zaujímavé články na zamyslenie, rozhovory s inšpiratívnymi ľuďmi, krásne fotostory s Hanou, no a samozrejme, najnovšie jesenné trendy.
A prečo je tento mesiac ELLE o niečo drahšie, kedže bežne stáva 3,29 €? Nájdete k nej totiž pribalenú šatku, ktorú si môžte vybrať podľa svojho gusta. Na výber sú v dvoch farbách - béžovej a cyklaménovej.  Ja som si vybrala tú cyklaménovú, ktorú zdobí text piesne Your Song od Eltona Johna. Neplánujem ju síce nosiť, pretože nie som veľmi "šatkový" typ, ale uvidím, možno sa mi niekedy zíde.
Už teraz viem, že v mojich rukách skončí aj budúce ELLE, nech bude obálka akákoľvek. Októbrové vydanie bude totiž najhrubšie číslo v roku plné jesennej módy. No a cez 300 strán, ktoré bude obsahovať predstavujú na československé pomery celkom slušné číslo.

Varianty šatiek, ktoré sú na Slovensku tento mesiac k ELLE ako darček, za ktorý si priplatíte 0,90 €.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára