štvrtok 9. mája 2013

EMMA Magazine June 2013 - Taťána Kuchařová

Titulka najnovšej EMMY ma skutočne dostala! Suverénne môžem povedať, že fotky, ktoré sa dostávajú na ich obálky môžu konkurovať aj svetovým módnym magazínom! Na tej júnovej pózuje Miss World 2006 - Taťána Kuchařová. 
Čo sa obsahu týka, v májovom čísle ma články potešili o niečo viac, čo však neznamená, že sa tento mesiac v redakcii nesnažili. Zaujal ma napríklad rozhovor s Taťánou, ktorý je doplnený o ako inak krásne fotky, z ktorých priam srší letná energia či článok zameraný na slovenských hudobníkov, o ktorých toho (zatiaľ) veľa nevieme. 
Z módy sa mi zapáčil úžasný editoriál pod názvom Bad Romance, v ktorom prevládajú elegantné modely so štipkou drzosti ako aj inšpirácia od štyroch módnych blogeriek z Paríža, Milána, Londýna aj Bratislavy, ktoré ste mohli stretnúť v nákupnom centre Central vrámci City Style Weekendu, z ktorého v tomto čísle nájdete aj krátku fotoreportáž.
Čo sa pribalených zliav na EMMA Shopping Weekend týka, nevyzerajú veľmi lákavo, je ich málo a taktiež aj ponuka obchodov je slabá, no časopis som si nekúpila kvôli nim, takže mi to nijako neprekáža. Najdôležitejšie je predsa zaujať titulkou, ktorá pre jún určite úspešne splnila svoju misiu.



2 komentáre:

  1. Ahoj,

    nikde neviem vygoogliť aké sú tam zlavy na EMMA Shopping Weekend
    Keď boli dni marrianne tak mali na webe presne zoznam obchodov a percentualnu zlavu.

    Su tam nejake zlavy na oblecenie v Batislave? HM, Orsay, Bershka, Motivi, Camaieu, Zara?

    A nemáš náhodou aj novu EVU aj tak je dalsia zľavovná knižka neviem či je to tá istá :)


    Dík za info paa ivet

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, no bohužiaľ z takých "normálnych" obchodov s oblečením je tam len 20% zľava na novú kolekciu Reserved, čiže naozaj bieda...a čo sa tej EVY týka, nemám ju, ale nie je k nej pribalená tá istá knižka, tá je určená len do obchodov v Galerii Cubicon, čož tiež nie je žiadna výhra... :/

      Odstrániť